امروز : سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403
ساندترکس موسیقی متن فیلم فیلم های خارجی Other Artists آلبوم موسیقی مستند Stephen Hawking's Universe ساخته sheridan tongue

آلبوم موسیقی مستند Stephen Hawking's Universe ساخته sheridan tongue

smallworld 3,411 بازدید 7 نظر
آلبوم موسیقی مستند Stephen Hawking's Universe ساخته sheridan tongue
نام آهنگساز (Artist) Sheridan Tongue
نام آلبوم (Album Title) موسیقی مستند Stephen Hawking's Universe
سبک موسیقی (Genre) موسیقی متن
تاریخ انتشار (Date) 29 نوامبر 2010
فرمت و کیفیت (Format, Bitrate) FLAC Lossless / MP3 320 kbps
امتیاز (Rating)
ناشر (Label) Other Labels

آلبوم موسیقی مستند Stephen Hawking's Universe ساخته sheridan tongue

Stephen Hawking's Universe soundtrack By Sheridan tongue



Title: Stephen Hawking's Universe soundtrack By Sheridan tongue
Release Date: 29 November 2010
Composer: Sheridan tongue
Label: Right Track Records

آلبوم موسیقی مستند Stephen Hawking's Universe ساخته sheridan tongue
Price: $9.19 in Amazon.com & in iTunes $16.99

1- Into The Universe (4:34)
2- Time Travelling (2:30)
3- Circles In Space and Time (3:25)
4- The WOW Signal (3:38)
5- Alien Ocean (4:03)
6- Adventures In The 4th Dimension (3:41)
7- The Danger of Intelligence (3:20)
8- Why We Must Ask Why (2:16)
9- The Goldilocks Zone (4:15)
10- Be Wary of Little Green Men (3:42)
11- The Dance of Life (5:19)
12- The Mad Scientist Paradox (6:11)
13- The Endless Waltz of Galaxies (2:47)

Sheridan Tongue

Sheridan Tongue is a BAFTA-nominated British television and film music composer.

He has written and produced music for many television shows including the BBC's Wonders of the Universe and Wonders of the Solar System, Silent Witness (Series 9 - 13) and Spooks (Series 3), the score for which achieved a BAFTA Television Craft nomination for Best Original Television Music he has also engineered records for artists such as Blur, Beverly Knight and The Verve



Stephen William Hawking

Hawking at NASA, 1980s
8 January 1942

استیون ویلیام هاوکینگ (به انگلیسی: Stephen William Hawking)‏ CH، CBE، FRS، FRSA (زادهٔ ۸ ژانویه ۱۹۴۲) یک فیزیکدان نظری و کیهان‌شناسی بریتانیایی است که کارهای علمی اش سابقه‌ای بیش از چهل سال دارد. کتاب‌ها و همایش‌هایش او را به یک چهرهٔ محبوب تبدیل کرده است. در حال حاضر، او عضو جامعهٔ سلطنتی هنر، یک عضو ثابت جامعهٔ اسقفان دانشمند و در سال ۲۰۰۹ میلادی دریافت کنندهٔ مدال آزادی ریاست جمهوری امریکا است.

CH: Order of the Companions of Honour
The Order of the Companions of Honour is an order of the Commonwealth realms. It was founded by King George V in June 1917, as a reward for outstanding achievements in the arts, literature, music, science, politics, industry, or religion. It is sometimes regarded as the junior order to the Order of Merit


CBE: Order of the British Empire
عالی‌ترین رتبۀ امپراتوری بریتانیا (به انگلیسی: Order of the British Empire)‏ یک رتبۀ شوالیه‌گری است که در ۱۹۱۷ توسط جرج پنجم پادشاهی متحده بنا نهاده شد. این رتبه شامل ۵ درجۀ نظامی و شهروندی می‌شود. درجه‌ها به‌ترتیبِ نزولیِ ارزش عبارتند از:

شوالیۀ عالی صلیب رتبۀ امپراتوری بریتانیا (GBE) یا بانوی عالی صلیب رتبهٔ امپراتوری بریتانیا (GBE)
شوالیۀ فرماندهِ رتبۀ امپراتوری بریتانیا (KBE) یا بانوی فرماندهِ رتبهٔ امپراتوری بریتانیا (DBE)
فرماندهِ رتبۀ امپراتوری بریتانیا (CBE)
افسر رتبۀ امپراتوری بریتانیا (OBE)
عضو رتبۀ امپراتوری بریتانیا (MBE)


ستاره‌ی شوالیه‌ی عالی صلیب رتبه‌ی امپراتوری بریتانیا

FRS: Fellow of the Royal Society

عضو انجمن سلطنتی
انجمن سلطنتی لندن برای پیشرفت دانش طبیعی که به تخلیص انجمن سلطنتی یا جامعه سلطنتی (به انگلیسی: Royal Society)‏ نامیده می‌شود در سال ۱۶۶۰ تأسیس شد.انجمن سلطنتی در سال ۱۶۶۰ اندکی پس از اتحاد انگلستان توسط چارلز دوم پایه‌گذاری شد.


ساختمان جامعه سلطنتی در لندن، انگلستان

FRSA: Fellows of the Royal Society of Arts
عضو انجمن سلطنتی هنر


استیون هاوکینگ به مدت سی سال دارنده کرسی ریاضیات لوکاس بوده،از سال ۱۹۷۹ میلادی تا یکم اکتبر ۲۰۰۹. او به خاطر کاری‌هایی که در زمینهٔ کیهان‌شناسی و جاذبه کوانتوم انجام داده است، به ویژه در زمینهٔ سیاه چاله شناخته شده است. او همچنین موفقیتی در کار کردن بر روی موضوعات مشهور به ویژه با بیان کردن نظریه‌های خودش کسب کرد، علاوه بر همه این‌ها کتاب او تاریخچه زمان که با رکوردی ۲۳۷ هفته‌ای به عنوان پرفروش‌ترین کتاب در بریتانیا باقی ماند باعث شهرتش شد. آخرین کتاب او که در اواخر سال ۲۰۱۰ به چاپ رسید و جنجال زیادی به پا کرد طرح بزرگ نام دارد. این کتاب تنها پس از چند روز به یکی از پرفروش ترین کتابهای آمازون تبدیل شد.
هاوکینگ مبتلا به بیماری اسکلروز جانبی آمیوتروفیک است، وضعیتی که پس از سال‌ها، پیشرفت بیماری در بدنش، او رابه فردی کاملا فلج مبدل نموده است.
دلایل شهرت:
Hawking radiation
تابش هاوکینگ (به انگلیسی: Hawking radiation)‏، تابشی گرمایی از سیاه‌چاله هاست که منجر از اثرات کوانتومی است.تابش هاوکینگ این معنی را می‌دهد که یک سیاه‌چاله می‌تواند کوچک شده و در نهایت کاملاً از بین برود. هنگامی که ذرات فرار می‌کنند سیاه‌چاله مقداری از جرم و در نتیجه انرژی خود را (طبق E=mc۲) از دست می‌دهد. توان ساطع شده به وسیله یک سیاه‌چاله در قالب تابش هاوکینگ را به آسانی می‌توان تخمین زد.


A Brief History of Time
A Brief History of Time (subtitled "From the Big Bang to Black Holes") is a popular-science book written by British physicist Stephen Hawking and first published by the Bantam Dell Publishing Group in 1988


Penrose–Hawking singularity theorems
The Penrose–Hawking singularity theorems are a set of results in general relativity which attempt to answer the question of when gravitation produces singularities

زمینه‌های پژوهشی
زمینهٔ پژوهشی اصلی وی کیهان‌شناسی و گرانش کوانتومی است. از مهم‌ترین دستاوردهای وی مقاله‌ای است که به رابطهٔ سیاه‌چاله‌ها و قانون‌های ترمودینامیک می‌پردازد.
او نشان می‌دهد که سیاه‌چاله‌ها بعد از مدتی به وسیلهٔ زوج‌های ذرات مجازی که در افق رویداد آن تشکیل می‌شود، نابود می‌شوند که همین زوج ذرات پیشبینی می‌کند که سیاه چاله‌ها باید امواجی از خود تابش کنند، که امروزه این امواج به نام تابش هاوکینگ (و گاهی تابش بِکستِین-هاوکینگ) خوانده می‌شوند.
مقالهٔ مشترک استیون هاوکینگ و پنروز که در سال ۱۹۷۰ منتشر شد و ثابت می‌کرد که اگر نسبیت عام درست باشد و جهان دارای آن مقدار ماده که مشاهده می‌کنیم باشد، باید تکینگی انفجار بزرگ در گذشته رخ داده باشد.او با کیپ ثورن دربارهٔ اینکه ماکیان ایکس یک سیاهچاله نیست یک شرط‌بندی علمی داشته‌است.

وی می‌گوید:تفاوت میان گذشته و آینده از کجا ناشی می‌شود؟ قوانین علم میان گذشته و آینده تمایزی قایل نمی‌شود، بااین حال در زندگی عادی تفاوتی عظیم میان گذشته و آینده وجود دارد. ممکن است ببینید یک فنجان از روی میز به زمین بیفتد و تکه تکه شود اما هرگز شاهد آن نخواهید بود که فنجان تکه‌های خود را جمع کند و به بالا بپرد و بر روی میز برگردد. افزایش بی‌نظمی یا به اصطلاح آن آنتروپی چیزی است که گذشته را از آینده متمایز می‌کند و به زمان جهت می‌دهد. هاوکینگ زمانی عقیده داشت که گسترش جهان هستی متوقف و جهان دوباره جمع می‌شود. او بعدها گفت که اشتباه می‌کرده‌است.

ناتوانی جسمی
استیون هاوکینگ در ژانویه ۱۹۶۳ و در آغاز بیست و یک سالگی، به دنبال احساس ناراحتی در عضله‌های دست و پا به بیمارستان مراجعه کرد. آزمایش‌هایی که روی او انجام گرفت علائم بیماری بسیار نادر و درمان ناپذیری را نشان داد. این بیماری که به نام اسکلروز جانبی آمیوتروفیک یا ALS شناخته می‌شود بخشی از نخاع و مغز و سیستم عصبی را مورد حمله قرار می‌دهد و به تدریج اعصاب حرکتی بدن را از بین می‌برد و با تضعیف ماهیچه‌ها فلج عمومی ایجاد می‌کند بطوریکه بمرور توانایی هرگونه حرکتی از شخص سلب می‌شود. معمولاً مبتلایان به این بیماری بی‌درمان مدت زیادی زنده نمی‌مانند و این مدت برای استیون بین دو تا سه سال پیش‌بینی شده بود. پس از این اتفاق، استیون هاوکینگ دچار ناراحتی و افسردگی شد و همهٔ آرزوهای خود، مانند تحصیل در دورهٔ دکترا را از دست رفته می‌دید.

به اتاقی که در دانشگاه داشت پناه برد و در تنهایی ساعتها متفکر و بی‌حرکت ماند. خودش بعدها تعریف کرده‌است که آن شب دچار کابوسی شد و در خواب دید که محکوم به اعدام شده‌است و او را برای اجرای حکم می‌برند و در آن موقعیت حس کرد که هر لحظه زندگی چقدر برایش ارزشمند است. بعد از بیداری به یاد آورد که در بیمارستان با یک جوان مبتلا به بیماری سرطان خون هم اتاق بوده و او از فرط درد چه فریادهایی می‌کشید. پس خود را قانع کرد که اگر به بیماری درمان‌ناپذیری مبتلااست لااقل درد نمی‌کشد. اوکه هیچ چیز را به آسانی نمی‌پذیرفت با خود فکر کرد که از کجا معلوم که پیش بینی پزشکان درست از کار در بیاید.اما آنچه به او قوّت قلب و اعتماد به نفس بیشتری برای مبارزه با ناامیدی و بدبینی داد آشناییش در همان ایام با دختری به نام (جین وایلد) بود که بعدها همسرش شد.
جین دانشجوی دانشگاه لندن بود اما تحت تأثیر هوش فوق‌العاده و شخصیت استثنایی استیون چنان مجذوب او شده بود که هر هفته به سراغش می‌آمد و ساعتی را به گفتگوی با او می‌گذرانید. آنها پس از چندی رسما نامزد شدند و استیون تحصیلات دانشگاهی اش را از سر گرفت زیرا برای ازدواج با جین می‌بایست هرچه زودتر دکترای خود را بگیرد و کار مناسبی پیدا کند. و او طی دو سال با اشتیاق و پشتکار این برنامه را عملی کرد در حالیکه رشد بیماری را در عضلاتش شاهد بود و ابتدا به کمک یک عصا و سپس دو عصا راه می‌رفت. ازدواجش با جین در سال ۱۹۶۵ صورت گرفت و او چنان غرق امید و شادی بود که به پیش بینی دو سال پیش پزشکان در مورد مرگ قریب الوقوعش نمی‌اندیشید.

از اواخر دهه ۶۰ برای نقل مکان از صندلی چرخدار استفاده می‌کند و قدرت تحرک از همه اجزای بدنش بجز دو انگشت دست چپش سلب شده‌است. با این دو انگشت او می‌تواند دکمه‌های رایانه بسیار پیشرفته‌ای را فشار دهد که اختصاصأ برای او ساخته‌اند و بجایش حرف می‌زند و رابطه اش را با دنیای خارج برقرار می‌کند زیرااستیون از سال ۱۹۸۵ قدرت گویایی خود را هم ازدست داده‌است.

در آن سال او پس از بازگشت از سفری به گرد جهان برای مدتی در ژنو بسر می‌برد که مرکز پژوهشهای هسته‌ای اروپاست و دانشمندان این مرکز جلسات مشاوره‌ای با او داشتند. یک شب که استیون هاوکینگ تا دیر وقت مشغول کار بود ناگهان راه نفس کشیدنش گرفت و صورتش کبود شد بیدرنگ او را به بیمارستان رساندند و تحت معالجات اضطراری قرار دادند. معمولاً مبتلایان به بیماری ALS در مقابل سینه پهلو حساسیت شدیدی دارند و در صورت ابتلای به آن می‌میرند که این خطر برای استیون هاوکینگ هم پیش آمده بود و گرفتن راه تنفس او ناشی از سینه پهلو بود. پس از چند روز بستری بودن در بخش مراقبتهای ویژه بیمارستان سرانجام با اجازه همسرش تصمیم گرفته شد که با عمل جراحی مخصوص مجرای تنفس او را باز کنند اما در نتیجه این عمل صدای خود را برای همیشه از دست می‌داد.

عمل جراحی با موفقیت صورت گرفت و بار دیگر استیون از خطر مرگ جست. هر چند قدرت گویایی خود را از دست داد، با جایگزینی رایانه مخصوص سخنگو ارتباط او با اطرافیانش حتی بهتر از سابق شد زیرا قبلا بعلت ضعف عضلات صوتی با دشواری و نارسایی زیاد صحبت می‌کرد. برنامه ریزی این دستگاه شامل سه هزار کلمه‌است و هر بار که استیون بخواهد سخنی بگوید می‌بایست با انتخاب کلمات و فشردن دکمه‌های رایانه به کمک دو انگشتش که هنوز کار می‌کنند جمله مورد نظرش را بسازد و صدای مصنوعی به جای او حرف می‌زند. البته اینگونه سخنگویی ماشینی طولانی تر است اما خود استیون که هرگز خوشبینی اش را از دست نمی‌دهد عقیده دارد که به او وقت بیشتری می‌دهد برای اندیشیدن آنچه می‌خواهد بگوید و سبب می‌شود که هرگز نسنجیده حرف نزند.

جین و استیون تا سال ۱۹۹۰ با هم زندگی می‌کردند. در این زمان در طول یک نیمسال تحصیلی جین در کمبریج ماند و استیون به همراه پرستارش الن میسون در بیرون کمبریج زندگی می‌کردند. در پایان نیمسال کار جین و استیون به جدایی انجامید و سپس استیون و الن به آپارتمان جدیدی اسباب‌کشی کردند. الن در این زمان هنوز همسر قانونی دیوید میسون، سازنده نخستین دستگاه گویا برای استیون، بود.این ازدواج نیز در سال ۲۰۰۶ با طلاق خاتمه یافت.


Notable awards
1-جایزه آلبرت انشتین Albert Einstein Award-1978
جایزه آلبرت اینشتین جایزه‌ای در فیزیک نظری بود که به دست‌آوردهای برجسته در علوم طبیعی داده می‌شد. هزینه‌های مالی این جایزه از طرف صندوق یادبود لوییس و رُزا اشتراوس ٬تأمین می‌گردید و به مناسبت ۷۰اُمین سال تولد اینشتین پایه‌گذاری شد. نخستین بار در سال ۱۹۵۱ با مبلغ ۱۵٬۰۰۰ دلار، به کورت گودل و جولیان شوینگر اهدا شد، اما بعد از آن مبلغ جایزه به ۵٬۰۰۰ دلار کاهش پیدا کرد. برندگان توسط گروهی (که اعضای اولیه آن آلبرت اینشتین ٬روبرت اوپنهایمر، جان فون نویمان و هرمان ویل بودند) انتخاب می‌شدند.لوئیس اشتراوس یکی از هیئت امنای موسسه بود.

2-جایزه ولف Wolf Prize-1988
جایزهٔ ولف (به انگلیسی: Wolf Prize)‏ جایزه‌ای جهانی است که از سال ۱۹۷۸ در بیشتر سال‌ها به دانشمندان و هنرمندان زنده برای "پیشرفتهای به سود بشر و روابط دوستانه بین ملل... بی توجه به ملیت، نژاد، رنگ، دین، جنسیت یا نظرات سیاسی" اهدا شده‌است.
جایزه ولف از سوی بنیاد ولف در اسرائیل تاسیس شده توسط دکتر ریکاردو ولف، یک مخترع متولد آلمان و سفیر سابق کوبا در اسرائیل، اهدا می‌شود. این جایزه در شش حوزه اعطا می‌شود: کشاورزی، شیمی، ریاضی، پزشکی، فیزیک، و یک جایزه هنر که حول معماری، موسیقی، نقاشی و مجسمه سازی است. هر جایزه از یک دیپلم و ۱۰۰ هزار دلار آمریکا تشکیل می‌شود. جایزه توسط بنیاد سالانه توصیف می‌شود، ولی در واقع هر سال داده نمی‌شود. در بیشتر حوزه‌ها بین سالهای ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۹ شش جایزه و در فیزیک فقط ۴ جایزه اهدا شد.

3-مدال شاهزاده آستوریاس Prince of Asturias Award-1989
4-مدال کاپلی Copley Medal-2006
مدال کاپلی یا نشان کاپلی (به انگلیسی: Copley Medal)‏ جایزه‌ای است که هرساله توسط انجمن سلطنتی لندن به خاطر دستاوردهای برجسته در علم اعطا می‌شود. این نشان که قدیمی ترین جایزهٔ انجمن سلطنتی است که هنوز هم اعطا می‌شود برای اولین بار در سال ۱۷۳۱ به استفن گری داده شد. از ابتدا تا کنون این مدال به تعدادی از دانشمندان برجسته شامل ۵۲ برنده جایزه نوبل داده شده‌است.

5-مدال آزادی ریلست جمهوری Presidential Medal of Freedom-2009
مدال آزادی رییس جمهوری (به انگلیسی: Presidential Medal of Freedom)‏ بالاترین جایزه مدنی در ایالات متحده است که توسط رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا اعطا می‌شود. این مدال تنها به شهروند ایالات متحده آمریکا تعلق ندارد، مادامی که یک جایزه ی غیر نظامی به شمار آید. این جایزه به نظامیان نیز تعلق می گیرد و آنها می توانند آن را روی لباس فرم خود آویزان کنند.


6-(مخصوص) جایزه بنیادین فیزیک Special Fundamental Physics Prize-2012

نظر دهید :

نام شما :
ایمیل :
نظر شما :
کد را وارد کنید :
( برای کد جدید روی آن کلیک کنید )
عکس خوانده نمی‌شود

نظرات کاربران

  1. آواتار کاربر
    آفلاین در سایتتوسط : FARZAD00253  |  در تاریخ : 23 اردیبهشت 1395 19:16
    • 1
    Stephen William Hawking می گویدکه
    آدم فضایی ها یاهمون فرازمینی هاوجود دارند

    استیون هاوکینگ اخیرا در برنامه ای که سر و صدای بسیاری را نیز در جهان به راه انداخت، اعلام کرده است وجود زندگی هوشمند در نقاط دیگر جهان کاملا منطقی است، با این حال وی هشدار داد که در آینده ممکن است این موجودات برای به دست آوردن منابع مختلف به زمین حمله کنند.

    بعد از خبرهایی مانند یافتن آب بر روی ماه و همچنین مطرح شدن پیدا کردن نشانه های نخستین حیات در سیاره مریخ، این سخنان هاوکینگ بحث حیات فرازمینی را دوباره بر سر زبان ها انداخت. عده ای از دانشمندان معتقدند هاوکینگ امکان وجود موجودات فضایی را در گذشته نیز بازگو کرده است اما دیدگاه وی به واسطه یکسری از اکتشافات علمی شفاف تر شده است. بعضی نیز معتقدند بیماری هاوکینگ بالاخره بر روی مغز او نیز اثر گذاشته و وی را دچار توهم آدم فضایی ها کرده است. برخی نیز به خاطر منافع برنامه های خود، سخنان هاوکینگ را به گونه ای بازتاب داده اند که بتوانند از کنار صحبت های او به اهدافشان دست یابند.

    صرف نظر از بازتاب سخنان هاوکینگ به طور کلی بشر در زمینه موجودات فرازمینی با دو حالت مواجه هست: 1- موجودات فرازمینی وجود ندارند 2- موجودات فرازمینی وجود دارند.

    اگر حالت اول را قبول کنیم، پرونده فرازمینی ها به طور کامل بسته می شود اما اگر حالت دوم را درست بدانیم باز هم با دو فرضیه مواجه می شویم: 1- به واسطه سطح بالاتر فرهنگ و فناوری، آنها موجوداتی صلح دوست هستند که به ما برای رشد کمک خواهند کرد 2- آنها موجوداتی خشن و جنگ طلب هستند که زمین را به خاطر منافعشان غارت خواهند کرد.

    نظر استیون هاوکینگ به مورد دوم نزدیک تر است و می گوید: اگر موجودات فضایی، ما را ملاقات کنند به گمان من نتیجه چنین ملاقاتی بسیار مشابه اولین سفر "کریستف کلمب" به آمریکا خواهد بود. نتیجه ای که چندان به نفع بومی های آمریکا تمام نشد."

    برای روشن تر شدن زوایای مختلف سخنان هاوکینگ پیرامون موجودات فضایی، در این مطلب و مطالب آینده به بررسی زندگی و شخصیت این دانشمند معاصر می پردازیم و گذری کوتاه نیز به بحث جذاب موجودات فرازمینی خواهیم زد. با ما همراه باشید .

    به گزارش بی‌بی‌سی، پرفسور هاوکینگ که چند سالی است از کرسی استادی دانشگاه کمبریج کناره‌گیری کرده‌است در یکی از برنامه‌های مستند کانال دیسکاوری گفت که وجود زندگی هوشمند در نقاط دیگر جهان "کاملاً" منطقی است.[استفن هاوکینگ از مقام دانشگاهی کناره می‌گیرد]

    با این حال وی هشدار داد که در آینده ممکن است این موجودات برای بدست آوردن منابع مختلف به زمین حمله کنند.

    وی می‌گوید:"اگر موجودات فضایی به زمین بیایند، نتیجه آن برای ما خیلی شبیه به نتیجه پهلوگرفتن کشتی کریستوف کلمب در آمریکا برای بومیان این کشور خواهد بود."

    وی معتقد است انسان‌ها نه تنها نباید برای ارتباط برقرار کردن با زندگی فرازمینی تلاش کنند بلکه باید از برقرار شدن ارتباط زمین با آن‌ها جلوگیری کنند.

    پرفسور هاوکینگ می‌افزاید: "فقط کافی‌است به خودمان نگاه کنیم تا متوجه شویم چطور زندگی فرازمینی می‌تواند به پدیده‌ای تبدیل شود که برای ما خوشایند نیست."

    بیشتربدانید
    http://www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=122446

    و

    http://www1.jamejamonline.ir/newstext.aspx?newsnum=100873499234
  2. آواتار کاربر
    آفلاین در سایتتوسط : Hansali  |  در تاریخ : 14 بهمن 1393 00:15
    • 0
    320
    PLZ
    TNX
    M30
  3. آواتار کاربر
    آفلاین در سایتتوسط : hosseintadvin  |  در تاریخ : 4 مهر 1392 10:55
    • 0
    تحت تاثیر قرار گرفتم متن مستند خیلی عالی بود واقعا.
    مرسی smile-21
  4. آواتار کاربر
    آفلاین در سایتتوسط : ZIMMER lover  |  در تاریخ : 29 خرداد 1392 17:32
    • 0
    ممنونم, خوشم میاد در همه زمینه ای فعالیت می کنید!
  5. آواتار کاربر
    آفلاین در سایتتوسط : The Dark Knight  |  در تاریخ : 27 خرداد 1392 07:45
    • 0
    نقل قول: m.binesh
    درود بر شما
    واقعا فوق العاده بود.
    لطفا موسیقی متن مستند هارو بیشتر در سایت قرار بدین چون علاوه بر اینکه بسیار گوش نواز و مناسب شنیدن روزمره هستند برای ساخت کلیپ و استفاده های دیگه هم کاربرد دارند. مخصوصا موسیقی متن مستند های فضایی بخاطر حس خاصی که دارند به نظر من بیشتر از سایر مستند ها تاثیرگذار هستند.
    بازم تشکر و خسته نباشید fellow smile

    موسيقى مستند Home در سايت موجوده: اينجا
    لينك دانلود پايين صفحه است.
  6. آواتار کاربر
    آفلاین در سایتتوسط : m.binesh  |  در تاریخ : 27 خرداد 1392 07:35
    • 0
    درود بر شما
    واقعا فوق العاده بود.
    لطفا موسیقی متن مستند هارو بیشتر در سایت قرار بدین چون علاوه بر اینکه بسیار گوش نواز و مناسب شنیدن روزمره هستند برای ساخت کلیپ و استفاده های دیگه هم کاربرد دارند. مخصوصا موسیقی متن مستند های فضایی بخاطر حس خاصی که دارند به نظر من بیشتر از سایر مستند ها تاثیرگذار هستند.
    بازم تشکر و خسته نباشید fellow smile
  7. آواتار کاربر
    آفلاین در سایتتوسط : polo  |  در تاریخ : 11 خرداد 1392 09:43
    • 0
    smallworld دمت گرم
    smile-49