امروز : شنبه، 1 اردیبهشت 1403
ساندترکس موسیقی متن فیلم فیلم های خارجی دانلود موسیقی متن فیلم Here and Beyond ساخته هارک مدلی Hark Madley

دانلود موسیقی متن فیلم Here and Beyond ساخته هارک مدلی Hark Madley

Soundtracks 850 بازدید 1 نظر
دانلود موسیقی متن فیلم Here and Beyond ساخته هارک مدلی Hark Madley
نام آهنگساز (Artist) هارک مدلی
نام آلبوم (Album Title) موسیقی فیلم اینجا و فراتر
سبک موسیقی (Genre) موسیقی متن
تاریخ انتشار (Date) 23 مرداد 97
امتیاز (Rating)

دانلود آهنگ متن فیلم اینجا و فراتر ساخته هارک مدلی با لینک مستقیم و کیفیت بالا
Hark Madley - Here and Beyond Soundtrack

دانلود موسیقی متن فیلم Here and Beyond ساخته هارک مدلی Hark Madley

 

آلبوم: Here and Beyond
آهنگساز: Hark Madley
ژانر: Soundtrack, Score
تاریخ انتشار: 2018
فرمت، بیت ریت: FLAC Lossless / Mp3 320 kbps
ناشر: --
کشور: USA

 

کلید واژه ها :

Here and Beyond, موسیقی فیلم Here and Beyond, موسیقی متن Here and Beyond, موسیقی متن فیلم Here and Beyond, آهنگ متن فیلم Here and Beyond, موزیک فیلم Here and Beyond, دانلود موسیقی متن فیلم Here and Beyond, ساندترک فیلم Here and Beyond, دانلود موزیک متن فیلم Here and Beyond, دانلود آهنگ فیلم Here and Beyond, موسیقی Here and Beyond دانلود, دانلود موسیقی فیلم Here and Beyond, موسیقی فیلم Here and Beyond با لینک مستقیم, دانلود Here and Beyond, آلبوم موسیقی فیلم Here and Beyond از Hark Madley, Here and Beyond Soundtrack, دانلود Hark Madley, Hark Madley, هارک مدلی, دانلود هارک مدلی, هارک مدلی اینجا و فراتر, دانلود موسیقی فیلم اینجا و فراتر, موسیقی متن اینجا و فراتر, موسیقی متن فیلم اینجا و فراتر, دانلود موسیقی متن فیلم اینجا و فراتر با لینک مستقیم, دانلود آهنگ فیلم اینجا و فراتر, آهنگ متن فیلم اینجا و فراتر, موزیک متن فیلم اینجا و فراتر, ساندترک فیلم اینجا و فراتر, آلبوم موسیقی فیلم اینجا و فراتر از هارک مدلی, موسیقی فیلم اینجا و فراتر, تمام آهنگ های فیلم اینجا و فراتر, آهنگ فیلم اینجا و فراتر, موسیقی, موسیقی متن, دانلود موسیقی, دانلود موسیقی فیلم, موسیقی متن فیلم, آهنگ فیلم

دانلود باکس

نظر دهید :

نام شما :
ایمیل :
نظر شما :
کد را وارد کنید :
( برای کد جدید روی آن کلیک کنید )
عکس خوانده نمی‌شود

نظرات کاربران

  1. آواتار کاربر
    آفلاین در سایتتوسط : Frodo  |  در تاریخ : 25 مرداد 1397 15:55
    • 0
    با سلام خدمت مدیریت محترم سایت:

    از اونجایی که شخصا تمام هدفم پیشرفت و ارتقای این سایت وزین هست، چند تا انتقاد داشتم از سیستم جدید پست گذاری و قالب سایت که شدیدا نا کار امد هستش.

    1. در روند پست گذاری و تکمیل ارشیو سایت هیچ نوع گزیده کاری مشاهده نمیشه و این در حالیه که ارشیو بسیاری از موسیقی های مهمتر و استادان موسیقی ناقص هست یا لینک ها فعال نیست و موسیقی های بعضا کم اهمیت به وفور در سایت قرار میگیره.

    2. در قالب جدید مشکل لیست علاقمندیها شدیدا احساس میشه چرا که این قابلیت مهم در قالب قبلی بسیار کار امد بود و مخاطب میتونست در صورت تمایل البومی را برای عدم فراموشی به لیست اضافه کنه و در فرصت دیگه ای بیاد و دانلودش کنه اما این گزینه + افزودن نه تنها در این قالب گویا نیست در حالی که بسیار در قالب قبلی کار امد بود.

    3. در قالب قبلی بدون رفتن به " ادامه مطلب " یا باز کردن پست و در همون صفحه اصلی میشد پستی را به لیست علاقمندیها اضافه یا حذف کرد که باعث کاربردی شدن و سرعت بیشتر پیمایش صفحات میشد.

    4. و با کمال احترام به مدیریت محترم سایت دلیل این همه اصرار جهت تغییر قالب را از یه قالب مناسب و کاربردی به یه قالب صرفا فانتزی متوجه نمیشم، این قالب جدید نه تنها در زمینه رنگبندی و ساختار پست ها بلکه در زمینه امکانات و قابلیت های کاربری یه عقبگرد کامل نسبت به نسخه قبلی محسوب میشه، در این قالب جدید رنگبندی، خوانایی پست ها و کامنت ها ، رنگ زمینه متن ها و تناسب متن و زمینه دارای کوچکترین تناسبی نیست و اصلا روانشناسی شده نیست و فقط حالت فانتزی داره و اصلا در حد و اندازه همچین سایتی نیست و بیشتر به وبلاگ شبیه هست.

    5. در انتها از مدیریت محترم کمال تشکر را دارم تا به نظرات مخاطبان و همراهان همیشگیه این سایت هم توجه بشه و تمام نکات ذکر شده تنها از روی دلسوزی مطرح شده و تنها در جهت ارتقای سایت میباشد.