امروز : چهارشنبه، 14 آذر 1403
ساندترکس موسیقی متن فیلم فیلم های خارجی جان ویلیامز دانلود موسیقی متن فیلم آرواره ها (Jaws) شاهکاری از جان ویلیامز ، برنده ی جایزه ی اسکار

دانلود موسیقی متن فیلم آرواره ها (Jaws) شاهکاری از جان ویلیامز ، برنده ی جایزه ی اسکار

hbk256 5,785 بازدید 10 نظر
دانلود موسیقی متن فیلم آرواره ها (Jaws) شاهکاری از جان ویلیامز ، برنده ی جایزه ی اسکار
نام آهنگساز (Artist) جان ویلیامز
تاریخ انتشار (Date) 29 اردیبهشت 94
امتیاز (Rating)

دانلود آهنگ متن فیلم آرواره ها (Jaws) شاهکاری از جان ویلیامز با لینک مستقیم

John Williams _ Jaws ,2000 Decca Records Album

جان ویلیامز _ موسیقی متن فیلم آرواره ها نسخه ی سال 2000 منتشر شده توسط Decca Records

دانلودموسیقی متن فیلم آرواره ها (Jaws) شاهکاری از استاد جان ویلیامز

آرواره‌ها (به انگلیسی: Jaws) فیلمی آمریکایی به کارگردانی استیون اسپیلبرگ، محصول سال ۱۹۷۵ است.

فیلم داستانی از حمله‌های یک کوسه بزرگ سفید به انسان‌ها و تلاش‌های یک افسر پلیس برای نگاهبانی از مردم دربرابر این کوسه‌است. آرواره‌ها بر پایهٔ رمانی به همین نام نوشتهٔ پیتر بنچلی ساخته شده‌است.

موسیقی متن این فیلم که ساخته ی استاد جان ویلیامز است ، توانست  برنده ی جایزه ی اسکار ، گلدن گلوب ، بافتا و گرمی برای بهترین موسیقی متن فیلم شود .

همچنین بنیاد فیلم آمریکا موسیقی متن این فیلم را به عنوان ششمین موسیقی متن برتر تاریخ سینما برگزیده است .

( ویکیپدیا )

Album: Jaws _ 2000 Decca Records Album
Composed, Conducted By: John Williams
Orchestrated By: Herbert Spencer
Produced By: John Williams, Laurent Bouzereau
Style: Soundtrack, Score
Released: July 11th, 2000
Recorded: 1975
Format, Bitrate: FLAC Lossless / MP3 320 kbps
Label: Decca/Universal
Total Duration: 00:51:17

 

Awards

Academy Award for Best Original Dramatic Score / 1975
Golden Globe Award for Best Original Score / 1975
BAFTA Award for Best Film Music / 1975
Grammy Award for Best Score Soundtrack for Visual Media / 1976
Ranked 6th Greatest American Movie Score of all time by AFI / 2005

 

Track List

1. Main Title And First Victim
2. Empty Raft, The - (previously unreleased)
3. Pier Incident, The - (previously unreleased)
4. Shark Cage Fugue, The
5. Shark Attack
6. Ben Gardner's Boat
7. Montage
8. Father And Son
9. Into The Estuary - (previously unreleased)
10. Out To Sea
11. Man Against Beast
12. Quint's Tale
13. Brody Panics - (previously unreleased)
14. Barrel Off Starboard - (previously unreleased)
15. Great Shark Chase, The
16. Three Barrels Under
17. Between Attacks
18. Shark Approaches, The
19. Blown To Bits
20. End Titles

 

ویرایش شده توسط: SoundtracksAdmin - 26 اردیبهشت 1399, 02:25
علت ویرایش: لینک های دانلود اصلاح شد.

دانلود باکس

در حال حاضر به دلیل اختلال در سرور دانلود سایت امکان دانلود فایلهای سایت وجود ندارد. به زودی مشکل رفع خواهد شد.
لینک دانلود :
پسورد فایل :
کپی

نظر دهید :

نام شما :
ایمیل :
نظر شما :
کد را وارد کنید :
( برای کد جدید روی آن کلیک کنید )
عکس خوانده نمی‌شود

نظرات کاربران

  1. آواتار کاربر
    آفلاین در سایتتوسط : مرزیه  |  در تاریخ : 4 آذر 1394 23:15
    • 0
    ممنون عالی smile-29
  2. آواتار کاربر
    آفلاین در سایتتوسط : Ali mardani  |  در تاریخ : 26 شهریور 1394 11:37
    • 0
    نقل قول: heroklin
    نقل قول: Ali mardani
    این موسیقی برای تصویر است و انتخاب آن به عنوان ششمین موسیقی متن برتر به خاطر تناسب خوب آن با تصویر است و برای گوش کردن مناسب نیست و صرفا برای تصویر است

    دوست عزیز. سلام .
    به نظرم حرف شما درسته، اما تا حدودی .
    توی مدیوم سینما ، موسیقی صرفا یکی از ارکان فیلم هستش. با کارکرد های متعدد. البته توی هر فیلمی، بسته به نوع فیلم و ضرورت و یا سلیقه کارگردان، از تعدادی از این کارکردها استفاده میشه . مثل القای حس یا هیجان مد نظر به مخاطب، تقویت ارتباط معنایی یا عاطفی قسمت های مجزایی از فیلم، پیش آگهی رویدادی از آینده یا یادآوری اتفاقاتی از گذشته، ایجاد انواع تعلیق و تلطیف و تکانش های ضروری یا غیر ضروری، تولید یا تکمیل اتمسفر کلی یک فیلم،توضیح و معرفی شخصیت ها و رویدادها و پرداختن به جزییات و ظرایفی از کار (یا تکمیلشون) که جز موسیقی راه دیگه ای ندارن ( یا انتخاب فیلمساز اینه که با موسیقی تثبیت و تقویت بشن). اما ، حالت برتر و بالاتری از عملکرد موسیقی برای یک فیلم هست که هنوز نگفتم . این عملکرد ، نه الزاما برای هر فیلمی مناسبه، و نه از عهده ی هر آهنگسازی بر میاد . و اون ، روایت داستان یک فیلم (بسته به مورد از کلیات گرفته تا جزییات)، در موازات خود فیلم، اما صرفا به وسیله ی موسیقی هستش. یعنی موسیقی در کنار زبان تصویری ، به عنوان زبان صوتی خاص اون فیلم عمل میکنه و نه به عنوان خدمتگزار، بلکه بیشتر یه عنوان یه همراه با یه زبان دیگه (زبان صوت) داستان رو به شکل موسیقی تعریف میکنه .( البته دوست عزیز ، حتما متوجه هستید که عرایض بنده نسبی هستش و توی این حالت هم موسیقی از وظایف اولیش غافل نیست و حتی این مرز بندی هایی هم که عرض کردم صرفا برای تقسیم بندی راحت تر هستش .اینجا بحث از منطق فازی و طیفی هستش ، نه جبری) . بقیه موضوع رو توی یه پست دیگه توضیح میدم ، چون میترسم حجم از یه حدی تجاوز کنه ، کامل ظاهر نشه

    چرا بقیه نوشته هام نمیاد؟!:-(

    nemidunam chera payam haye toolani poshte ham guya nemirese
    .

    فکر نمیکنم موسیقی بتونه فیلم و تعریف کنه یا موقع گوش کردن به موسیقی به موضوع فیلم پی ببریم
    البته میتونه یاد اور صحنه های فیلم باشه وقتی کسی فیلمو ندیده باشه فکر نمیکنم موسیقی متن های جان ویلیامز مخصوصا معنایی براش داشته باشه البته به استثنا بعضی کارای جان ویلیامز مثل فهرست شیندلر
    ولی اهنگشازی مثل هانس زیمر اهنگاش اگر فیلم و هم نببینی لذت بخش است
    موسیقی حس رو میرسونه و مکمل تصویره
  3. آواتار کاربر
    آفلاین در سایتتوسط : redsam  |  در تاریخ : 16 خرداد 1394 00:23
    • 0
    تشکر
  4. آواتار کاربر
    آفلاین در سایتتوسط : heroklin  |  در تاریخ : 1 خرداد 1394 02:50
    • 0
    نقل قول: Ali mardani
    این موسیقی برای تصویر است و انتخاب آن به عنوان ششمین موسیقی متن برتر به خاطر تناسب خوب آن با تصویر است و برای گوش کردن مناسب نیست و صرفا برای تصویر است

    دوست عزیز. سلام .
    به نظرم حرف شما درسته، اما تا حدودی .
    توی مدیوم سینما ، موسیقی صرفا یکی از ارکان فیلم هستش. با کارکرد های متعدد. البته توی هر فیلمی، بسته به نوع فیلم و ضرورت و یا سلیقه کارگردان، از تعدادی از این کارکردها استفاده میشه . مثل القای حس یا هیجان مد نظر به مخاطب، تقویت ارتباط معنایی یا عاطفی قسمت های مجزایی از فیلم، پیش آگهی رویدادی از آینده یا یادآوری اتفاقاتی از گذشته، ایجاد انواع تعلیق و تلطیف و تکانش های ضروری یا غیر ضروری، تولید یا تکمیل اتمسفر کلی یک فیلم،توضیح و معرفی شخصیت ها و رویدادها و پرداختن به جزییات و ظرایفی از کار (یا تکمیلشون) که جز موسیقی راه دیگه ای ندارن ( یا انتخاب فیلمساز اینه که با موسیقی تثبیت و تقویت بشن). اما ، حالت برتر و بالاتری از عملکرد موسیقی برای یک فیلم هست که هنوز نگفتم . این عملکرد ، نه الزاما برای هر فیلمی مناسبه، و نه از عهده ی هر آهنگسازی بر میاد . و اون ، روایت داستان یک فیلم (بسته به مورد از کلیات گرفته تا جزییات)، در موازات خود فیلم، اما صرفا به وسیله ی موسیقی هستش. یعنی موسیقی در کنار زبان تصویری ، به عنوان زبان صوتی خاص اون فیلم عمل میکنه و نه به عنوان خدمتگزار، بلکه بیشتر یه عنوان یه همراه با یه زبان دیگه (زبان صوت) داستان رو به شکل موسیقی تعریف میکنه .( البته دوست عزیز ، حتما متوجه هستید که عرایض بنده نسبی هستش و توی این حالت هم موسیقی از وظایف اولیش غافل نیست و حتی این مرز بندی هایی هم که عرض کردم صرفا برای تقسیم بندی راحت تر هستش .اینجا بحث از منطق فازی و طیفی هستش ، نه جبری) . بقیه موضوع رو توی یه پست دیگه توضیح میدم ، چون میترسم حجم از یه حدی تجاوز کنه ، کامل ظاهر نشه

    چرا بقیه نوشته هام نمیاد؟!:-(

    nemidunam chera payam haye toolani poshte ham guya nemirese
    .
  5. آواتار کاربر
    آفلاین در سایتتوسط : Ali mardani  |  در تاریخ : 1 خرداد 1394 01:29
    • 0


    این موسیقی برای تصویر است و انتخاب آن به عنوان ششمین موسیقی متن برتر به خاطر تناسب خوب آن با تصویر است و برای گوش کردن مناسب نیست و صرفا برای تصویر است
  6. آواتار کاربر
    آفلاین در سایتتوسط : heroklin  |  در تاریخ : 31 اردیبهشت 1394 18:13
    • 1
    اسپیلبرگ در مورد این فیلم گفته ...
    نصف این کار ، موسیقی بود . و نصفش ، همه ی چیزای دیگه
  7. آواتار کاربر
    آفلاین در سایتتوسط : hbk256  |  در تاریخ : 29 اردیبهشت 1394 21:45
    • 0
    پیگیری می شه . البته باید صبر کنید .
  8. آواتار کاربر
    آفلاین در سایتتوسط : heroklin  |  در تاریخ : 29 اردیبهشت 1394 21:07
    • 1
    ممنونم بسیار.
    جزو نبوغ آمیزترین آثار کل سینماست.
    وقتی ویلیامز تم اصلی کار رو که فقط از دو نوت (همون دو تا نوت معروف که نمایانگر خطر قریب الوقوع حمله ی کوسه بود) روی پیانو واسه اسپیلبرگ اجرا کرد، اسپیلبرگ یه کم گنگ و با حیرت استاد و نگاه کرد و گفت : شوحی میکنی دیگه! خوشبختانه ( واسه هر دوتاشون) ویلیامز اصلا شوخی نمیکرد! با تنظیم ارکسترال و گسترش هایی که واسه اون تم ( به عنوان علامت خطری از سوی یه جاندار وحشی با غریزه ای وحشتناک و کور که دنبال طعمه های انسانیش میکرد) یکی از بدیع ترین آثار موسیقی سینما رقم خورد که سالهاست چه از لحاظ ساختار و چه نوع آوری های منحصربه فردش، توی بهترین دانشگاه ها و کالج های آهنگسازی فیلم تدریس میشه.

    شرمنده ی زحماتتون
    مرسیییی
  9. آواتار کاربر
    آفلاین در سایتتوسط : hbk256  |  در تاریخ : 29 اردیبهشت 1394 20:42
    • 0
    منظورتون کدوم نسخه اش هست ؟ 2012 یا 2014 ؟

    اگه لینک بدید ممنون می شم .
  10. آواتار کاربر
    آفلاین در سایتتوسط : pooriaa  |  در تاریخ : 29 اردیبهشت 1394 19:19
    • 0
    filme The Forger fogholadast soundtrack age bezarid mamnoon misham